hirdetes

4 Pest vármegyei kilátó, amelyek panorámája egyszerűen lenyűgöző!

ZH

Ha vágyunk egy kis kikapcsolódásra és lenyűgöző kilátásra Pest vármegye területén, akkor jó hírünk van! A következő cikkben négy kiváló kilátópontot mutatunk be, ahol gyönyörű panorámában gyönyörködhetünk, miközben kellemes kirándulásokat tehetünk.

pest vármegyei kilátók

4 Pest vármegyei kilátó őszi kiránduláshoz

A városi élet nyüzsgésében néha jól esik egy kis kikapcsolódás és természetközeli élmény. Pest megyében szerencsére találunk olyan kilátókat, amelyek nemcsak lenyűgöző kilátást nyújtanak, hanem tökéletes célpontok egy kis kiránduláshoz is. Mutatunk négy kiváló kilátópontot, ahol egyaránt feltöltődhetünk és gyönyörű képeket örökíthetünk meg.

Spartacus-ösvény – Pilis, Visegrád

A Visegrádi-hegység oldalában kanyarog egy csodálatos tanösvény, amelynek neve a Spartacus-ösvény. A nevet az 1960-as években aktív volt "Helyi Ipari Szövetkezetek Spartacus Turista Egyesületéről" kapta. Az ösvény kellemes séta során vezet keresztül az őszi színekbe borult erdőkön, és csodálatos panorámát kínál. Az ösvény öt kilométeres szakasza viszonylag könnyű gyalogtúrára alkalmas, jól látható jelzésekkel a tájékozódást segítve. Az ösvény Apátkúti-patak völgyében ér véget, ahol egy étterem is várja a megéhezett túrázókat.

Julianus-kilátó – Nagymaros

A Julianus-kilátó a 482 méter magas Hegyes-tetőn található, és 1939-ben épült. Az Országos Kéktúra részét képezi, és nagyjából egy órás séta vezet fel a kilátóhoz. Innen csodálatos panoráma nyílik a Dunakanyarra, a Visegrádi-hegységre és a Börzsönyre is. A kilátónál egy fedett helyiség is található, ahol kényelmesen megebédelhetünk.

Várhegy-kilátó –Börzsöny, Királyrét

A Börzsönyben elhelyezkedő Várhegy-kilátó a népszerű kirándulóhelytől, Királyréttől mindössze fél órányi sétára található. A kilátó teraszára feljutáshoz körülbelül 80 lépcsőfokot kell megmásznunk, de a kemény munka mindenért kárpótol. A kilátóból szép kilátás nyílik a Sas-hegyre, a Kő-hegyre, a Nagy-Hideg-hegyre és a Csóványosra is.

Boldog-Özséb-kilátó – Pilisszentkereszt

Pest megye területén található, a 756 méter magas Pilis-tetőn helyezkedik el a Boldog-Özséb-kilátó. A kilátó nyitott teraszáról gyönyörű kilátás tárul elénk, ahonnan lenyűgöző látványban gyönyörködhetünk a Dunazug-hegység erdeire. A kilátó egy tökéletes hely a természet közelségének élvezetéhez és a lenyűgöző táj megörökítéséhez.

Ezen kilátópontok felfedezése tökéletes lehetőséget kínál arra, hogy kikapcsolódjunk a természetben, és gyönyörű emlékeket szerezzünk a lenyűgöző panorámákról. Válasszunk ki egyet ezek közül a célpontok közül, és induljunk el egy kis kalandra Pest megyében!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

Az ősmagyarok hitvilága

Az ősmagyarok hitvilága: Az ősi magyarságot egyik meghatározó alap. Az ősmagyarok vallása, a... Tovább

Grassalkovich kastély

Grassalkovich kastély: Magyarország egyik, ha nem a legjobb állapotban lévő kastélyáról van... Tovább

Tovább a lexikonra
Alkotás Állatok Belföld Érdekességek Ételek Európa Gasztronómia Hírek Kirándulás Külföld Magyar Magyar történelem Magyarország Magyarság Programajánló Regény Retró Sport Szórakozás Technológia Történelem Utazás