Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra!
Egy londoni metrómegállóban 68 reklámot cicás képre cseréltek. Amellett, hogy jókedvre deríti az embereket, komoly célt szolgának. Tudd meg, hogy mi az!

Ebben a londoni metrómegállóban két héten át az utazók cicákat láthatnak a reklámok helyett. Az ötletgazda, James Turner a blogján írta meg, hogy mi a célja ezzel. Nem a reklámok ellen vannak, csak úgy gondolják, hogy a reklámok képviselhetnének általánosabb értékeket is. A Glimpse egy civil szervezet, összesen 68 reklámot cserélt macskás képekre. Közösségi finanszírozásból működik a szervezet, céljuk, hogy a kreativitás segítségével jobbá tegyék a világot.
Az édes kiscicákkal nem csak jókedvre akarják deríteni az utazókat, hanem arra is fel szeretnék hívni a figyelmet, hogy rengeteg az elárvult állat, akik segítségre szorulnak.



