hirdetes

Bakancslistás országhatárok, amik nem mindennapi határvidék látványát nyújtják

ZH

A külföldi utazások egyik legizgalmasabb mozzanata, amikor átlépjük az országhatárt és egy másik országba érkezünk meg, még akkor is, ha csak az autópályán vezet az utunk a másik országba. A megszokott országhatárok mellett azonban akad néhány olyan határvidék is, amelyek elképesztő látványban részesítenek, és szinte még a levegő is más lesz. Most bemutatjuk a legkülönlegesebb országhatárokat és képeket is csatolunk hozzá, hogy hihess a szemednek!

különleges országhatárok

1.    Spanyol és Portugál határvidék

Amennyiben Spanyolországból Portugáliába szeretnénk utazni, akkor az utazás egy szórakoztatóbb módját is választhatjuk ahelyett, hogy csak simán átsétálnánk, ugyanis akár egy drótkötélpályán is átcsúszhatunk a portugálokhoz, igaz kell hozzá némi bátorság és az sem árt, ha nem vagyunk tériszonyosok.

2.    Belgium és Hollandia

A két ország közti határátkelés nagyon egyszerűen meglett oldva, ugyanis egy macskaköves utcán a felfestések által egyik országból a másikba ugorhatunk át és ráadásul a kávénkat is egyszerre két országban fogyaszthatjuk el, hogyha pont a határvonalon fekvő kávézót választjuk.

3.    Argentína, Brazília és Paraguay

Ez az egyik leghíresebb hármas határ a világon, amit két folyó, az Iguazú és a Paraná jelöl meg. Argentínától a nyugat felé áramló Iguazú elválasztja a brazil területeket, és nem csak a folyó csordogál, de hatalmas vízesések szelik ketté a két országot, a lenyűgöző látvány pedig folytatódik ott, ahol találkozik a Paraná folyóval.

4.    Laosz, Mianmar és Thaiföld

Ha keletebbre utazunk, akkor Thaiföld legészakibb nagyvárosába érkezve szintén egy hármas határhoz érkezünk, amit a híres Arany Háromszög jelöl, és igazi turistalátványosságnak számít, ugyanis egy üvegteraszról tekinthetünk a mélybe és egy üveghidakon átsétálva juthatunk el a 25 méter magas kilátóhoz.

5.    Németország és Lengyelország

A Balti-tenger partján egy igazán frissítő séta kereteiben léphetjük át a német-lengyel határokat, ahol a tengerparti sétány két oldalán egy-egy az ország színeibe öltözött oszlop jelzi melyik országban tartózkodunk éppen.

6.    Dánia és Svédország

hirdetes

Európa leghosszabb hídja, a 7845 méter hosszú Öresund híd egyben az egyik leglátványosabb határátkelő hely, ami összeköti a dán fővárost Koppenhágát a svéd Malmővel. Így, akik a két ország között szeretnének utazni, nem kell repülőre szállniuk, akár vonattal is átmehetünk a hídon.

7.    Kanada és az Egyesült Államok

Mivel a két ország elég hosszú vonalon határolja el magát egymástól, így több különleges határátkelőt is találhatunk itt, de talán a legismertebb a Niagara-vízesés, de talán a legkülönlegesebb a Haskell Public Library, ami épp a két ország határán fekszik, az épületet pedig egyszerűen egy ragasztó szalaggal választották el a határvonal mentén.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

Bolhási-víznyelőbarlang

Bolhási-víznyelőbarlang: A Jávorkúttól északkeletre található a Bolhási-víznyelőbarlang.... Tovább

Hollókő

Hollókő: Hollókő egy község Nógrád megyében, a Szécsényi járásban. Magyarország... Tovább