Eltűnik a krokodil a pólókról! De csak egy időre - Az új Lacoste kampány

hirdetes

Lecserélődik az ikonikus krokodil

vd
hirdetes

Ha azt mondjuk „krokodilos cipő”, valószínűleg mindenkinek egyöntetűen ugyan az a márka fog az eszébe jutni. A híres francia ruházati termékeket gyártó Lacoste, egy igen egyedi húzással rukkolt elő. Úgy döntöttek, hogy lecserélik ikonikusnak számító krokodilos logójukat. A cél azonban igen nemes, megmutatjuk, miért is tesznek így.

Az új Lacoste kampány - eltűnik a krokodil egy időre

Az 1933-ban René Lacoste teniszező által alapított Lacoste márka, mára már hatalmas népszerűségnek örvend. Ikonikus logójukat,  a krokodilt (ami egyébként azért lett a márka logója, mivel René beceneve is ’a krokodil’ volt, tenisz karrierje alatt) bárhol felismerik a világon. A cég mindig törekedett arra, hogy úttörő legyen és termékeikben, kampányaikban mindig igyekezett egyedit alkotni. 

A 85 éves múltra visszatekintő cég most azonban úgy érezte, elérkezett az a pillanat, amikor lecserélik a híres krokodil logót. Thierry Guibert, a cég vezérigazgatója szerint , 80 éven keresztül a Lacoste márka elsődleges célja az volt, hogy maga a stílus legyen a fő vonzerejük. Most azonban kicsit új megközelítést választanak, mivel hiszik, hogy egy világhírű márkának nem csak a vásárlás fontos, hanem hogy felszólaljon és kiálljon olyan elvek mellett, melyekben hisznek és fontosnak tartják etikai, szociális és környezeti témákban egyaránt.

hirdetes


Mielőtt a márkarajongók megijednének, hogy végérvényesen eltűnik a piacról a francia cég már-már legendássá vált krokodilja, értesítjük őket, hogy nem kell kétségbeesni. Mindössze annyi fog történni, hogy a sokak által kedvelt Lacoste krokodil több társat is kap maga mellé.  Méghozzá olyan állatok fognak mostantól a márka logójaként szerepelni, melyeket a kihalás fenyeget, így a márka egy igazán nemes cél érdekében tesz milliókat elérő lépéseket.
A Lacoste útjára indította a ’Save Our Species’ elnevezésre hallgató kampányát, melynek keretén belül márkájuk logójaként olyan állatfajok emblémáját fogják egy ideig használni limitált kiadású teniszpólóikon, melyek a kihalás szélén állnak. Ilyen többek között a kondorkeselyű, a gibbon, a jávai orrszarvú és a szumátrai tigris, melyeket mostantól a cég logójaként fogunk majd látni a megvásárolható pólókon.

hirdetes

(forrás: lacoste.com)

A kampány célja, hogy segítse az IUCN, azaz az International Union for Conservation of Nature (Természetvédelmi Világszövetség) elnevezésű nemzetközi szervezet munkáját. A szervezet fő célja, a világ természeti értékeinek megőrzése, valamint hogy bátorítsa és segítse az ökológiai rendszerek fenntartását, a biodiverzitás (természeti sokszínűség) megőrzését és mértékletes felhasználást érjen el a természet erőforrásainak használatában.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
Érdekességek Hírek Külföld

Szótár

Balatoni konferenciahotel

Ha egy tökéletes konferenciahelyszín keresünk, egy balatoni konferenciahotel mindig jó... Tovább

Máriapócsi templom

Máriapócsi templom: Máriapócs város Szabolcs-Szatmár-Bereg megye Nyírbátori járásában.... Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes

Legnépszerűbb cikkeink

IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb magyarországi hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.