notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Így lehet sikeres a sajtótájékoztató

Tippek egy sikeres sajtótájékoztató megtartásához

LK
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Legyen szó akár egy mérföldkő jelentőségű innovációról, vagy egy kisebb közleményről, egy sajtókonferencia megszervezését sosem szabad félvállról venni. Mint bármilyen más nyilvános beszédre, egy sajtótájékoztatóra is alaposan fel kell készülni a siker érdekében. Amennyiben rád esett a választás, hogy megtartsd céged következő ilyen jellegű nyilvános rendezvényét, a következő tippek segíthetnek összeszedettebbé tenni a felkészülési fázist és a lebonyolítást is!

Így lehet sikeres a sajtótájékoztató

1. Válassz egy ideális időpontot és helyszínt a konferenciához

A sajtótájékoztatókat általában reggel és dél között szokás megtartani. A helyszín könnyedén megközelíthető kell legyen, és lehetőség szerint a kommunikálandó üzenetet is ki kell, hogy egészítse. Ha szabadtéri konferenciát szeretnél tartani, akkor ügyelj rá, hogy semmilyen környező tényező ne háborgathassa azt.

Keresed a megfelelő sajtótájékoztató helyszínt? A Zsidai Csoport különleges rendezvényhelyszínei között biztosan megtalálod a megfelelőt! 

 

2. Gondosan válogasd meg, hogy milyen jelzőkkel illeted márkádat

A márkád jellemzésére használt kifejezések nagyban befolyásolják a közönségben arról kialakuló képet. Az Apple és hasonló cégóriások bemutatóin, gyakran hangzanak el az „innováció” vagy a „következő generáció” kifejezések a termékek és technológiák kapcsán. Tárazz be ilyen erős kifejezésekből, de ne ismételgesd őket minden második mondatodban!

hirdetes

 

3. Válassz ki egy lényeges dolgot, amit szeretnél közönséged irányába kommunikálni

Ez a lényeges dolog szorosan kapcsolódjon márkád identitásához, és legyen hírértékű. Például egy új termék bejelentésekor összpontosíts a termék korábbi verzióival való összehasonlításokra, az új funkciókra, és hogy miként segítheti a fogyasztók munkáját vagy hétköznapjait ez az újdonság.

hirdetes

 

4. Válassz elsődleges beszélőt vagy beszélőket

Érdemes legfeljebb egy vagy két főt kiválasztani, akik előadják majd a konferencia anyagát. Ez segít, hogy a kommunikálandó üzenet ne vesszen el a számos hang és előadási stílus közepette. Mindenképpen válassz tapasztalt szónokokat, akik számára nem ismeretlen céged szektora és akik a konferencia után szívesen adnak interjúkat is. Nem árt egy moderátort is felkérni, aki segít sínen tartani az előadást, és biztosítja, hogy minden a napirend szerint haladjon.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
Ennyien olvasták az oldalt ebben a hónapban:
221 063
ENNYIEN OLVASTÁK AZ OLDALT
2019. JANUÁR 1. ÓTA:
4 542 447
Közösség
hirdetes

Szótár

Fekete Sereg

Fekete Sereg: A magyar történelem egyik legrettegettebb serege volt Mátyás zsoldos csapata. A... Tovább

Székelykő

Székelykő, Torockó falu:A Torockói-hegységben található kopár sziklát Székelykőnek... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 170

Átlagos értékelés: 4.8

Érdekességek