Mik történnek a Facebook körül?

hirdetes

Hírek a közösségi médiáról, amik minket is érintenek

Oláh Tamás

A mai cikkben a közösségi médiában történt érdekességekről lesz szó, illetve arról, milyen hatást gyakorol az életünkre. Ha valaki kíváncsi arra, milyen változások és érdekességek történnek ebben a szektorban, a továbbiakban megtudhatják.


 

Közösségi Média

Összeolvad a Messenger és az Instagramm

A két közösségi média óriást nem hiszem, hogy bárkinek be kell mutatnom. Ha mégis akkor egy pár szóban: Az Instagramm a világ legnépszerűbb képmegosztó felülete. A Messenger pedig a Facebook kifejezetten üzenet váltásra dedikált szolgáltatása, ami szintén óriási felhasználó bázissal rendelkezik.

A Facebook-ot egyre jobban foglalkoztatja, hogy a különféle szolgáltatásainak üzenetküldőit egymásba gyúrja. Ez nem azt jelenti, hogy eltűnik az egyik vagy a másik, hanem azt, hogy például a Messengerből simán lehet majd üzenetet küldeni az Instagram Directbe, illetve akár a WhatsAppba. Eddig csak hírek voltak ezekről a törekvésekről. Most viszont mi is szemtanúi lehetünk ezeknek a változásoknak.


Amerikában, aki frissítette az alkalmazásokat, annak automatikusan felajánlja az a lehetőséget, hogy a platformok között áthidalva az Instagrammra kapja meg a Messengerről elküldött üzenetet.

hirdetes

Nem tudni, hogy mennyire gyorsan fognak elérni minket ezek a folyamatok, de abban biztosak lehetünk, hogy hamarosan ránk is sor kerül majd. Valamint arra is számíthatunk, hogy a Facebook másik üzenetküldő felülete a WhatsApp is be fog csatlakozni ebbe a változásba. 

Hanyagok vagyunk a jelszavakkal

Egy piackutató cég a Google megbízásából végzett adatbiztonsági felmérést, amiből kiderül, hogy a hazai felhasználók jelentős része egyáltalán nem fordít kellő figyelmet a jelszavai biztonságára, és teljesen felkészületlenek az adathalász támadásokkal szemben is.
A kutatás során a résztvevők mind 18 év fellettiek voltak és öt darab jelszavaikkal kapcsolatos kérdésre kellett válaszolniuk, online kérdőív keretein belül.

hirdetes

A piackutatás legfontosabb konklúziói:

Mindössze a megkérdezett felhasználók 33 százaléka használ eltérő jelszavakat a különböző online szolgáltatásokhoz, míg 28 százalék csak néhány online felületen variál, 7 százalék pedig minden felületen ugyanazt a jelszót alkalmazza.


Csak a megkérdezettek 13 százaléka használ erős jelszavakat, ami azt jelenti, hogy a jelszó kis és nagybetűt, valamint számokat és szimbólumokat is tartalmaz.

24 százalék fél attól, hogy egy fiók feltörésnek esik áldozatául.


56 százalék használ kétfaktoros azonosítás valamelyik online fiókjához.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

Herendi porcelán

Herendi porcelán: hungarikumnak számít. Aki herendi porcelánt kap ajándékba, az igazán... Tovább

A hunok faja és nyelve

A hunok faja és nyelve: A hunok faji hovatartozását az emberi egymaga nem tudja meghatározni. A... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Hírek