Ezeket a programokat ne hagyd ki májusban! – 8+1 kihagyhatatlan program májusra

ZH
tavaszi programok

Badacsonyi pincetúra

Mindannyiunk nevében mondhatom, hogy Magyarország egyik legkedveltebb borvidéke a Badacsony, nem csoda, hiszen a finom borok mellett páratlan panorámában lehet részünk a Balatonra és a felvidékére. A helyi gasztronómiai különlegességek, az aromákban gazdag, finom vulkáni talajon született fehér borok mellett több különleges fogással is készülnek a májusi badacsonyi látogatóknak. Május 7-én a Vörös szőlőbirtok, majd május 21-én a Barna Pince és 28-án a Kalinics Birtok nyitott pincekapui csalogatnak be minket egy jó kis borvacsorára, amit egy pincéről pincére vezetett bortúra keretein belül sétálhatunk le, így keverve a borkóstolás és a túrázás élményeit.

Intersport Tour de Tisza-tó

Ha inkább egy sportosabb programot keresünk, akkor a legjobb lehetőség lehet május 14-én szombaton az Intersport Tour de Tisza-tó, amit már tizenötödik alkalommal rendeznek meg a Tisza-tónál. A tókerülő túra, ami körülbelül 65 kilométer hosszú, Tiszafüredről indul és ugyanide érkeznek vissza a túrát bevállalók, de aki ezt soknak érzi az indulhat a 15 kilométeres bringatúrán is. Mind a két biciklis túra alatt varázslatos természeti környezetben tekerhetünk, így biztosítva a felejthetetlen tavaszi élményt. Nevezni a helyszínen is lehetséges majd, de érdemes lehet ezt már előre elintézni!

Kis-Balatoni tókerülés

Hamár a bringázásnál tartunk május 15-én vasárnap a Kis-Balatonhoz is ellátogathatunk, ahol első alkalommal szervezik meg a családi bringatúrát a tó körül. A túra Keszthelyről indul és több helyen is állomásokat hoznak létre, megállhatunk Alsópéhokon, Zalaapátin, Esztergályhorvátin, a Kányavári-szigeten, Fenyvespusztán, Balatonhídvégen, Zalaváron és Sármelléken, majd visszaérkezünk a kiinduló állomásra, de lehetőség lesz Hévízre is ellátogatni. Közepes nehézségű túrának minősítették, ami 60 kilométeres és 3 túravezető segíti majd a közös haladást. A túra részvétele limitált, a férőhelyek száma körülbelül 40 fő és előzetes regisztráció szükséges e bekergese@gmail.com e-mail címre elküldve.

+1 KisEgér Fesztivál – Eger

Május 28 és június 1 között megrendezésre kerül a KisEgér Fesztivál, amikor ugyanis egész Eger valóságos gyerekparadicsommá változik gyereknap alkalmából. Az idei gyerekfesztivál alkalmával a zene lesz fókuszban, amit egy tematikus, az egész várost átszövő programokkal megfűszerezve élvezhetünk kicsikkel és nagyokkal egyaránt. A mulatság három napig tart hatalmas utcazenés kavalkádban, flashmobokban és különleges koncertekben. Május 30-án Halász Judit lép fel, aki a gyerekek nagy kedvence, de egésznap lehetőség van interaktív hangszerkiállításokon résztvenni, lesz meseösvény, játékbirodalom, mesemusical és számos ismeretterjesztő program, hogy mindenki megtalálja a kedvére való szórakozást!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

Baranya megye

Baranya megye országunk déli, dél-nyugati csücskében található. Délről Horvátország... Tovább

Csodabogyós-barlang

Csodabogyós-barlang: a Keszthelyi-hegység keleti oldalán találjuk a fokozottan védett... Tovább